Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Το παρόν ποστ θα αυτοκαταστραφεί σε 10'

Επίσης, το παρόν ποστ αναφέρεται σε τέσσερις διαφορετικούς ανθρώπους.
Και οι τέσσερις, αν το διαβάσουν, θα καταλάβουν ποιο κομμάτι τους αναλογεί.
Φυσικά, από τους τέσσερις μόνο ο ένας θα το διαβάσει. Ίσως οι δυο.

Οπως και να χει.

1. Μόλις έφυγες, σου είχα πει "γύρνα γρήγορα". Δε θυμάμαι αν το εννοούσα και κυριολεκτικά εκτός από μεταφορικά, ίσως και να το έκανα. Τώρα το εννοώ μόνο μεταφορικά, μια και γύρισες. Δηλαδή, όχι ακριβώς. Όπως και να χει. Μου λείπεις.

2. Κι εγώ σ'αγαπώ, και δεν καταλαβαίνω γιατί το κάνουμε τόσο δύσκολο. "Κοίταξε να είσαι ευτυχισμένος" είπε το λουλούδι στον Μικρό Πρίγκιπα. Κοίταξε να είσαι ευτυχισμένη, λέω κι εγώ.
Κι εγώ εδώ γύρω θα είμαι. Όχι όπως ήμουν πάντα, φυσικά. Γιατί, δεν είναι ότι δε θέλω. Απλώς δε γίνεται. Μπορεί να μη μπορούμε πια έτσι. Θα είμαι όμως. Δεν έφυγα, δε φεύγω. Κι αυτό είναι που θέλω να καταλάβεις.

3. Είναι εντάξει να πονάς, είναι εντάξει να ανησυχείς. Είναι εντάξει να μην είσαι σίγουρος. Απλώς κοίταξε να μην τα παρατήσεις. Δεν σου αξίζει, αλήθεια σου λέω. Κι εγώ εδώ είμαι. Φτάνει να είσαι κι εσύ. Μπορεί να είμαι "αυτός που χάνεται" αλλά ξέρεις, αυτοί που χάνονται είναι μερικές φορές πιο παρόντες από αυτούς που μένουν. Μμ;

4. Δε χρειάζεται να αλλάζεις για να γίνονται καλύτερα τα πράγματα. Τα πράγματα αλλάζουν. Κυλούν, από μόνα τους. Κι εσύ αλλάζεις, κι εγώ το ίδιο. Δεν υπάρχει λόγος να ζορίζουμε τα πράγματα. Είσαι εδώ και είμαι κι εγώ κι αυτό έχει σημασία. Μεγαλύτερη από όση φαντάζεσαι. Στο έχω ξαναπεί.

Κανονικά η ανάρτηση θα αυτοκαταστραφεί σε δέκα δεύτερα.
Ας το αλλάξουμε λίγο. Η ανάρτηση αυτή θα αυτοκαταστραφεί σε δύο μέρες.

Μέχρι τότε, καλό βράδυ.



3 σχόλια:

  1. Και αυτός ο ένας το έχει ήδη διαβάσει! :-) Ευτυχώς που δεν αυτοκαταστράφηκε σε 10 δεύτερα ;-)
    "Να σαι εσύ καλά για να είμαι κι εγώ" "Άμα είσαι εσύ ευτυχισμένη είμαι κι εγώ"
    ...για πάντα, ότι κι αν γίνει, όπως και να σαι..
    Καλή συνέχεια Μικρέ Χείμαρρε και...είμαι εδώ :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το διάβασε κι ο δεύτερος (ή μάλλον ο πρώτος στη σειρά της ανάρτησής σου). Αντί να σου απαντήσει με δικά του λόγια, σου ζητά να διαβάσεις αυτά που εσύ έγραψες για τον τρίτο. Δεν είναι κουίζ. Εσύ ξέρεις τι εννοώ. Απλώς μπορεί να μην μπορεί να είναι εκεί που εσύ χρειάζεσαι. Δε σημαίνει πως έπαψε να σε σκέφτεται. Και μπορεί επίσης να σκέφτεται ότι πρέπει να κρατήσει και λίγη απόσταση, για να μπορέσεις εσύ να "εξημερώσεις" και κάποιους άλλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ανώνυμος (1)

    River flows in you, τα 'παμε. :)

    Καλό βράδυ

    @Ανώνυμος (2)

    "Δεν πάει έτσι, λένε τα παιδάκια. Δεν πάει έτσι, λέω κι εγώ." Και θα το λέω για πολύ καιρό ακόμα. Ίσως, μέχρι να το συνηθίσω, δεν ξέρω. Στο κάτω κάτω, όλα μια συνήθεια είναι...
    Ξέρεις, καταλαβαίνω, μη νομίζεις πως δεν το κάνω. Ίσως καταλαβαίνω περισσότερο από όσο νομίζεις. Απλά με αυτό, δε σημαίνει ότι ακυρώνεται το γεγονός ότι μου λείπεις (σε ένα άλλο επίπεδο, πολύ διαφορετικό από τη συμβατική σημασία της έκφρασης)...
    Και κάτι ακόμα. Δεν ξεχνώ τις υποσχέσεις σου, κι ελπίζω να μη ξεχνάς ούτε εσύ τις δικές μου.
    Θα σε περιμένω, έτσι κι αλλιώς.
    "Γύρνα." Χωρίς το γρήγορα. Όποτε θες.
    Και να είσαι εντάξει. Καλά, πώς το λένε.. Με νοιάζει να είσαι. Είναι ένα από τα πράγματα που με νοιάζουν πολύ.

    Καλή συνέχεια :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή