Δευτέρα 7 Ιουνίου 2010

So happy I could die! :)



ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!! Από τη χαρά μου θέλω να φωνάξωωωωωωω!!!!
Δεν είναι υπέροχο όταν συμβαίνουν χαρούμενα πράγματα;
Οχι απαραίτητα σε μας, γενικά, σε ανθρώπους που αγαπάμε και νοιαζόμαστε. Είναι καταπληκτικο! Εχω ξαναγράψει για το πως κάτι που δεν υπολογίζουμε μπορεί να φτιάξει τη μέρα μας! Πράγματα σημαντικά και ασήμαντα μπορούν να μας κρατήσουν χαρούμενους για εβδομάδες..

Μέχρι πρόσφατα με εξέφραζε πάρα πολύ ένας στίχος από το τραγούδι "You found me" των "The fray" που αναφέρεται στο Θεό και λέει:

"Why'd you have to wait? Where were you? Where were you?

Just a little late, you found me, you found me."


Σήμερα νομίζω πως ίσως αναθεώρησα. Γιατί...
Μπορεί.. Μπορεί και να με ακούει καταβάθος... :)
Σε ευχαριστώ! :) (Και σε ευχαριστώ εις διπλούν ;) Ξέρεις Εσύ..)


Α! Και κάτι άλλο:
"Εχεις την εκπληκτική ιδιότητα να μου φτιάχνεις τη μέρα μου! Ευχαριστώ." :)

3 σχόλια:

  1. hmm..exw na pw..pws simfonw!
    ontos polla mikra pragmata mas kanun xarumenous..kai esto kai asimanta! merikes fores asimanta gia allus bt simantika gia mas..afto e3artate apo ton kathena!
    opos kai na exei panta mikra i megala pragmata, simantika ite asimanta..mporun na mas kratisun xarumenous gia meres oloklires!
    sigura den xriazete na ginei kati se mas..alla stous an8rwpus p agapame, pou noiazomaste..kai aftoi ine oi filoi mas!
    gt alloste oi pragmatikoi filoi xeronte me tin xara sou kai lipunte me tin lipi sou...ine se ola mazi!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γλυκιέ μου μικρέ χείμαρρε, καλησπέρα!
    Χαρά μου να διαβάζω τόσο όμορφες και αγνές σκέψεις. Η ευτυχία ή η χαρά δεν προέρχονται ποτέ από τα μεγάλα γεγονότα της ζωής μας. Εγώ τουλάχιστον αυτό πιστεύω. Πάντα είναι οι μικροσκοπικές και καθημερινές στιγμές που φτιάχνουν τη μέρα μας! Να τις χαίρεσαι όσο μπορείς αυτές τις στιγμές!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ετσι! Μακάρι αυτές οι στιγμές να μπορούσαν να κρατήσουν περισσότερο.. Να κρατούσαν για πάντα..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή