Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2010

Αντίο Καλοκαίρι...

Πάει καιρός από τότε που έγραψα κάτι. Και εννοώ κάτι αληθινό, κάτι χειρόγραφο τελοσπάντων. Μέχρι και ο γραφικός μου χαρακτήρας έχει αλλάξει. Ισως να αλλάζω κι εγώ…Αυτές τις μέρες νιώθω σαν ερπετό που αλλάζει δέρμα. Δεν ξέρω αν τα φίδια πονάνε όταν το κάνουν, για μένα όμως αυτή η διαδικασία είναι ιδιαίτερα επίπονη. Είναι λες και μπαίνω σε έναν καινούριο εαυτό. Καλύτερο ή χειρότερο δεν ξέρω ακόμα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι κάτι αλλάζει, κάτι έχει ήδη αλλάξει.

Την περίμενα αυτή την αλλαγή, δε φανταζόμουν όμως ότι θα ήταν τόσο βίαιη. Τα πράγματα στο κεφάλι μου δεν έχουν μπει σε σειρά, ακόμα. Είναι λες και αλλάζει η σύσταση του εγκεφάλου μου.

Βέβαια αυτό μπορεί να μην είναι τίποτα, και να είναι απλώς ο οργανισμός μου που έχει μπει σε μια διαδικασία.. Προετοιμασίας…

Όπως και να χει.

Μ'έπιασε και μια ψιλομελαγχολία που φεύγει το καλοκαίρι.. Αλλα θα περάσει... :)

Καλό μήνα σε όλους και καλή αρχή σε ότι κι αν κάνετε! Προβλέπεται δύσκολη η χρονιά που έρχεται.. Κουράγιο λοιπόν! :)

3 σχόλια:

  1. Χμ... προσωπικά την έκφραση "αλλάζω δέρμα" την χρησιμοποιούσα πάντοτε για να γράψω το πόσο βαριέμαι, και απλά αλλάζω δέρμα σαν τα φίδια για να χω κάτι να κάνω... :Ρ
    Φυσιολογικό είναι όταν φεύγει το καλοκαίρι να νιώθουμε έτσι. Λίγο ο καιρός, λίγο το πρόγραμμα που θα αλλάξει...

    Καλό σου απόγευμα.

    ΥΓ: Εμένα θα με βρεις εδώ.
    www.obythos09.blogspot.com
    Πέρνα να τα πούμε καμιά φορά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλώς ήρθες Creep!

    Κάπως έτσι το βλέπω κι εγώ.. "Φυσιολογικό όταν φεύγει το καλοκαίρι.." Που να πάρει όμως, δε μπορούσε να μείνει ακόμα λίγο;;;

    Σε έχω ήδη βρει και καλωσόρισα τον εαυτό μου στο blog σου πριν μερικές μέρες. :Ρ

    Θα τα ξαναπούμε!!!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μικρέ Χείμαρρε σκέψου τη όμορφη ζωή που κάνουν τα φίδια (οκ, αυτό ακούστηκε κάπως:P)! Φαντάσου να μην υπήρχε ποτέ και καμία αλλαγή στη διάθεση και τη ζωή σου. Καμιά φορά είναι καλό να αλλάζουν μερικά πράγματα. P.S. Είναι της ηλικίας!
    Εγώ πάντως χόρτασα διακοπές!:P Μπρος στα θρανία με χαρά!:D
    Καλή μας χρονιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή