Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2010

Τι σημαίνει NOT NOW????

To facebook δεν έχει πια "ignore request" στις προσκλήσεις για καινούριους φίλους.
Αντί γι αυτό, έχει:

  • "confirm"
  • "NOT NOW" και
  • "cancel" που δε σημαίνει cancel THE request, απλώς κλείνει το παράθυρο. 
Αυτό τώρα τι σημαίνει; Οτι δε μπορείς να ακυρώσεις ενα friend request με κανένα τρόπο. Δηλαδή ο τάδε που επιδιώκει τη δεδομένη στιγμή να γίνει φίλος σου, κι εσύ τον απορρίπτεις, μπορεί να ξαναπροσπαθήσει όσες φορές θέλει μέχρι να πειστείς, ότι δε γίνεται να μην τον ξέρεις από κάπου και να επιμένει τόσο πολύ, και απλά να πατάς accept χωρίς να το πολυσκέφτεσαι, δίνοντάς του παράλληλα την ελεύθερη πρόσβαση στα στοιχεία και τις πληροφορίες σου.

Αν ψάξεις πολύ, (και δεν το βγάζει πάντα) μπορεί να βρεις και κάτι που λέει "Delete Request". Αυτό όμως εξακολουθεί να δίνει το δικαίωμα στον άλλο να ξαναπροσπαθήσει. Γιατί δε διαγράφεις τον ίδιο, αλλά την πρόσκληση του.

Σήμερα το απόγευμα μιλούσα με έναν φίλο μου στο τηλέφωνο και μου έλεγε ότι θα διαγράψει το λογαριασμό του στο facebook. 
ΣΗΜΕΡΑ το απόγευμα, του είπα ότι έχει άδικο και τον βρήκα υπερβολικό. 
Μιλούσε για φακέλωμα, καταχώρηση και έλεγχο. 
Μιλούσε για σχέδιο και Αμερικανούς. 
Μιλούσε για τέλος της Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.
Μιλούσε για την παράδοση της ζωής μας στο πιάτο μέσα στα μούτρα αυτών που τη χρειάζονται.

Μιλούσε για ΤΡΕΛΑ...

Δεν του είπα ποτέ ότι διαφωνώ, αλλά του είπα ότι είναι υπερβολικός. 
Τελικά ίσως και να μην είναι.

Ο κάθε ένας μπορεί ανα πάσα στιγμή να ξέρει ποιος είμαι, που βρίσκομαι και τι κάνω.
Μπορεί να ξέρει την οικογενειακή μου κατάσταση και το φιλικό μου περιβάλλον.
Μπορεί να ξέρει που συχνάζω, τι φαγητά μου αρέσουν και με ποιο μοντέλο κινητού κυκλοφορώ. 

Βέβαια, θα μου πείτε ότι αυτές τις πληροφορίες μπορώ να τις ελέγξω. 
Να ξέρω ποιος βλέπει και τι.

Ελα όμως που δεν είναι έτσι; 
Οκ. Πρέπει να έχεις καταπληκτικά μέσα για να μπορέσεις να περάσεις όλες τις ασφάλειες και να εισχωρήσεις σε πληροφορίες που δεν είσαι εξουσιοδοτημένος να έχεις. 
Πρέπει να έχεις ισχυρά μέσα και μεγάλο κίνητρο. 

Γι αυτό και λεω ότι εμένα, δε με επηρεάζει αυτό. Δεν είμαι ούτε διάσημος, ούτε πολιτικός, ούτε μυστικός πράκτορας. Ακόμα και να ξέρουν ότι μεθαύριο θα είμαι στην Ινδία, κανέναν δε θα νοιάξει. 

Και για αυτόν ακριβώς το λόγο, εγώ ΔΕΝ θα διαγράψω τον λογαριασμό μου...

Γιατί ΝΟΜΙΖΩ ότι εμένα δε με επηρεάζει...

Μαζί με εμένα, εκατομμύρια ομιοι μου εξακολουθούν να έχουν τους λογαριασμούς τους, γνωρίζοντας όλα τα πιο πάνω, νομιζόμενοι οτι ΔΕΝ τους επηρεάζει. Κάποιοι από αυτούς.. Ισως και να κάνουν λάθος. 

Κι έτσι, με αυτό τον τρόπο.. Η τρέλα θα συνεχιστεί, μέχρι να έρθει κάποιος φοιτητής... Και να δημιουργήσει κάτι χειρότερο...

Μέχρι που κανένας να μη μπορεί να υπάρχει αν δεν έχει δώσει όλα του τα στοιχεία σε έναν υπολογιστή...

Μέχρι...;

3 σχόλια:

  1. Καλησπέρα Μικρέ Χείμαρρε!
    Παρατήρησα κι εγώ την αλλαγή επιλογών στα requests. Μου φάνηκε περίεργο το ότι δεν μπορούσες να αρνηθείς το αίτημα, αλλά φυλασόταν μέχρι να πατήσεις αποδοχή. Η μάχη μεταξύ τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του Ίντερνετ δε θα λάβει ποτέ τέλος. Αν δεν επιθυμείς να διαρρέουν οι πληροφορίες σου στο διαδύκτιο, μπορείς απλά να μην τις ανεβάζεις.
    Χαίρομαι να διαβάζω κείμενα με τέτοιου τύπου ερωτήματα!
    Να έχεις μία όμορφη μέρα!;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ καλή ανάρτηση!
    Σίγουρα, θα υπάρχει κάποια μέθοδος 'φακελώματος' μέσα από το facebook. εγώ έχω ελάχιστους 'φίλους' και αυτό΄που λες για το καινούργιο κουμπάκι μου κακοφαίνεται κάπως...σχεδόν σε όλους΄που τουλάχιστον φατσικά δεν έχω δει και δεν τους έχω μιλήσει πατούσα μέχρι στιγμής ignore...βλέποντας και κάνοντας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Ginny

    Βέβαια, αυτός είναι ο ασφαλέστερος τρόπος. Αλλά ποιος θα τον εφάρμοζε; Πολύ φοβάμαι ελάχιστοι. Ακόμα και άθελα μας σκορπάμε πληροφορίες που υπο άλλες συνθήκες δε θα το κάναμε, όχι γιατί το επιδιώκουμε, αλλά από άγνοια.
    Καλά θα κάνει το facebook να αλλάξει αυτή τη βλακεία και όσες άλλες έχει κάνει μέχρι σήμερα, γιατί κινδυνεύει να απειληθεί από κάτι καινούριο και.. Καλύτερο (ή χειρότερο, εξαρτάται από ποιά όψη θα το δεις).

    @Eskli
    Ευχαριστώ! :)
    Εγώ έχω αρκετούς "φίλους" αλλά όπως είπα και πιο πάνω, έχω την ψευδαίσθηση ότι ελέγχω τι πάει και σε ποιόν. Τώρα αν αυτό είναι πραγματικότητα, κανείς δεν ξέρει..
    "Βλέποντας και κάνοντας.." Αυτό είναι. ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή