Τρίτη 5 Οκτωβρίου 2010

Σκόρπιες σκέψεις την ώρα της Ιστορίας...

θυμός ΑΓΧΟΣ κενό άγχος ΚΑΛΟΥΠΙ σύστημα προδωσία ΘΥΜΟΣ άγνοια ΖΩΗ κίνηση αδιέξοδο ΑΠΟΦΑΣΗ χρόνος αγώνας ΣΗΜΑΣΙΑ τέλος ΑΓΧΟΣ απάντηση αντίσταση ΛΥΣΗ συνέναισηεπίκληση ΕΞΕΛΙΞΗ ανάπτυξηΣΥΝΕΧΕΙΑ εισήγηση ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ αποτέλεσμα ΚΕΝΟεπιστροφή παραμονή ΣΥΜΒΙΒΑΣΜΟΣ κενό ΘΥΜΟΣ άγχος ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ μελέτη ΠΡΟΚΛΗΣΗδιαπραγμάτευση αυτονομία ΑΥΤΟΠΕΠΟΙΘΗΣΗ αυτοεκτίμηση ΘΥΜΟΣ κενό ΑΓΧΟΣ βλακεία ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ αποδοχή έλεγχος ΑΠΟΡΡΙΨΗ αποτέλεσμα ΚΕΝΟ άγχος θυμός ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ανάμνηση ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ άγχος βλακεία ΘΥΜΟΣ κενό ΑΠΑΘΕΙΑ στροφή υπομονή ΕΠΙΜΟΝΗ αποκλεισμός ΚΕΝΟ άγχος θυμος βλακεία ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ σκοτάδι ΚΕΝΟ θυμός ΑΓΧΟΣαλήθειαΦΟΒΟΣ αποδοχή ΠΙΣΤΗ προστασία ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ εγγύηση ΓΝΩΣΗ συμφέρον κατοχύρωση ΕΥΦΥΙΑ εκπαίδευση ΠΑΙΔΕΙΑ λάθος ΣΚΑΤΑ κενό ΘΥΜΟΣ βλακεία ΑΓΧΟΣ διαδικασία ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ αποδοχή κατάσταση ΤΙΠΟΤΑ λησμονιά ΖΩΗ στάση ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ δομή ΔΕΔΟΜΕΝΟ τυχαίο ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ θεωρίαΚΡΙΣΗδυσκολίαΑΣΚΗΣΗ συναγωνισμός ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ θυμος κενό ΑΓΧΟΣ απόφαση ΜΕΛΛΟΝ κενό ΑΠΟΦΑΣΗ αγχος...

ΘΥΜΟΣ...

          ΑΓΧΟΣ...

ΚΕΝΟ....

2 σχόλια:

  1. Μικρέ Χείμαρρε σε θαυμάζω. Εγώ το μόνο που σκεφτόμουν σήμερα κατά τη διάρκεια της ιστορίας ήταν "Να βάλω το στυλό μέσα στην κασετίνα ή να περιμένω; Χμμ...".:P
    Την καληνύχτα μου!

    P.S. Στο μάθημα της ιστορίας, από την εμπειρία μου, είναι καλύτερα να μη σκέφτεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χαχα! Κι εγώ κάτι τέτοια σκέφτομαι συνήθως την ώρα της Ιστορίας. Βέβαια, επειδή δε μπορώ ποτέ να σκέφτομαι ΜΟΝΟ ένα πράγμα, σκέφτομαι και όλα τα υπόλοιπα.. :)

    Την καλησπέρα μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή