Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2012

"And I say, it's alright..."

Τι συμβαίνει κοριτσάκι;
Πάλι; Γιατί; Αφού τα είπαμε...
Και τα ξέρεις κι εσύ, αφού στην ουσία εσύ τα είπες.
Κοριτσάκι, έτσι είναι. Πονάνε αυτά τα πράγματα. Μα θα περάσει κι αυτό.
Όλα θα γίνουν κοριτσάκι, εσύ είσαι η πρώτη που το λες...

Μη με κοιτάς. Ξέρεις τι πρέπει να κάνεις.
Σήκω, πλύσου, ντύσου και... Έρχεται ο ήλιος.
Το υποσχέθηκε, θυμάσαι;

Κοριτσάκι, κάθε μέρα που έρχεται είναι και πιο μεγάλη.
Κάθε μέρα ο ήλιος μένει περισσότερο.
Το χαμόγελό σου περιμένει, κοριτσάκι. Εμ, τι νόμισες;

Κι όταν το δει, μη νομίσεις ότι θα φύγει.
Να δεις, όλο και περισσότερο θα μένει...

Κοριτσάκι, μην τα παρατάς.
Υποσχέσου. Υποσχέσου μου τώρα ότι δε θα τα παρατήσεις.
Υποσχέσου μου ότι η ζωή σου θα γεμίσει φως.
Υποσχέσου κοριτσάκι.

Για σένα, για μένα και γι αυτούς που αγαπάς.
Γι αυτούς που ήρθαν, γι αυτούς που έφυγαν, γι αυτούς που σου λείπουν.

Κοριτσάκι, θα είναι καλά.
Στο υποσχέθηκα ένα καλοκαιρινό βράδυ που έκλαιγες πάλι, να σαν και τώρα.

Φοβόσουν. Θυμάσαι κοριτσάκι;
Δε μπόρεσα να σε αγκαλιάσω, να σε κάνω να μη φοβάσαι.
Ξέρεις, κοριτσάκι, μερικές φορές λυπάμαι που δε μπορώ να σε αγγίξω.
Μα στο υποσχέθηκα. Τις κρατάω τις υποσχέσεις μου, το ξέρεις.

Θα είναι καλά κοριτσάκι, αλήθεια σου λέω.

Έλα, σταμάτα να κλαις.

Δεν έχει νόημα πια.

Και μην ξεχνάς.
"Σήμερα κι όχι αύριο είναι μια νέα μέρα."
Το θυμάσαι, το ξέρω. Δεν ξεχνιούνται αυτά. Ούτε αυτοί που τα λένε.

Κοριτσάκι, δώσε μου το λόγο σου.

Δε θα πέσεις.

Κοίτα με, και πες μου ότι δε θα το κάνεις.

Σε παρακαλώ...


Βασίζομαι πάνω σου.





Sunset hour: 17:46

8 σχόλια:

  1. Εσhει μια νοτα αισιοδοξίας το ποστ σου που μου αρέσκει! Στελλω σου τις θετικές μου σκέψεις. :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Ήλιος λάμπει κάθε μέρα!
    Κι από σήμερα θα λάμπεις κι εσύ!

    Πάει πέρασε! Όλα θα είναι καλά!

    Έλα αγκαλίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ήλιος λάμπει κάθε μέρα όλο και πιο πολύ!
      Κι εγώ θα λάμπω, ναι. Οι υποσχέσεις δε χαλούν.

      Αγκαλίτσα; Πολλές αγκαλίτσες! :)

      Διαγραφή
  3. αγκαλια? :)
    μεν ξεχνάς ακόμα και στις χειρότερες και μαύρεs μέρες μπορείς να βρείς ευτυχία αρκει να ανοίξεις τα μάτια σου και να δείς γύρω σου.. εφτιαξέ μου την μέρα. http://www.youtube.com/watch?v=aPGD-WGP9KY :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι! Ναι! Ναιιι στις αγκαλιές! :)
      Πάντα μπορείς, είναι αλήθεια! Και όλα περνούν, φτάνει να μην το ξεχνάς ποτέ (ότι περνούν) :)

      Καλήμερα! :)

      Διαγραφή
  4. Little darling, it's been a long cold lonely winter
    Little darling, it feels like years since it's been here
    Here comes the sun
    Here comes the sun, and I say
    It's all right

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή